preloader

שרתי גיבוי ייעודיים לארגונים

טרהסייף בונה לכם שרת גיבוי מרכזי לגיבוי כל המידע הארגוני

פתרון גיבוי מרכזי

TerraSafe מתמחה בהקמת מערכות גיבוי עצמאיות לארגונים בינוניים וגדולים המבוססים על שרתי גיבוי יעודיים. שרתי הגיבוי הייעודיים מותאמים אישית לצרכי העסק ובהסתכלות קדימה. טרהסייף תלווה אתכם בכל התהליך של הקמת שרת גיבוי ייעודי עבור הארגון שלכם.

שרתי גיבוי יעודיים

פתרון גיבוי כלל אירגוני המאפשר לגבות את כל המחשבים בארגון אל שרת גיבוי יעודי המוקם עבור מטרה זו. מערכת הגיבוי המבוססת על שרת יעודי מאפשרת צמיחה גדולה בנפח בעלויות נמוכות ביותר. טרהסייף מקימה ומפעילה שרתי גיבוי יעודיים לארגונים המעוניינים במערכת גיבוי עצמאית שתגבה את כל השרתים, תחנות עבודה ומחשבים ניידים בארגון. אנו נאפיין, נקים ונתפעל את שרת הגיבוי הייעודי עבור ארגונכם ונדאג שהגיבויים שלכם עובדים באופן תקין ובכל יום. אנו נתקין, נטמיע ונדריך אתכם כיצד להשתמש במערכות הגיבוי המתוחכמות שלנו.

שרתי גיבוי מסוג NAS

הרבה עסקים מגבים או מחזיקים מידע חשוב על גבי התקן אחסון מסוג NAS הנמצא במשרדי הארגון. לעיתים התקן זה מהווה את אמצעי הגיבוי היחידי הקיים בארגון וזה אינו מספיק על מנת להגן על המידע החשוב הארגוני. טרהסייף תספק לכם שירות של גיבוי מקצועי עבור התקני האחסון המקומיים שלכם על מנת לוודא שהמידע מגובה על בסיס יומי לאתר מרוחק ומאובטח. שירות זה יספק לכם חגורת אבטחה מורחבת שתגן עליכם מפני אובדן מידע שעלול לקרות כתוצאה משריפה, גניבה או אפילו הצפה.

שרתי רפליקציה

אנו מתמחים בהקמת מערכות רפליקציה לשרתי הגיבויי היעודיים של הארגון או העסק. ארגונים המעוניינים לבצע הליך כזה לשרתים או התקני האחסון שלהם יכולים לקבל מאיתנו ליווי מלא באפיון, הקמה ותפעול של רפליקציה לשרתים מסוגים שונים.

לקבלת פרטים נוספים והתחלת תהליך אפיון אנא צרו עימנו קשר